Listing 1 - 10 of 277 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Formation Opleiding --- Qualité Kwaliteitszorg --- Evaluation Evaluatie --- Formation
Choose an application
Kwaliteitsmanagement is het doorlopend verbeteren van interne processen. Regelmatig moet worden getoetst of het systeem nog doeltreffend is of dat er verbeteringen nodig zijn. De interne audit is een onderzoek om zwakke plekken in het kwaliteitsmanagementsysteem op te sporen. In Kwaliteitsmanagement en interne auditing komt aan de orde hoe het proces van de interne audit verloopt, wat verwacht kan worden van de auditor en wat er gebeurt met de resultaten. Het boek bevat verder praktische tips en suggesties om een auditsysteem op te zetten en te onderhouden. Talloze praktijkvoorbeelden laten zien wat de winsten, maar ook wat de valkuilen van een interne audit kunnen zijn.
366.6 --- interne audits --- doorlichting --- Audit Accountantscontrole --- Qualité Kwaliteitszorg --- Kwaliteitszorg --- PHL-Central Office 12 --- kwaliteitsmanagement
Choose an application
89089650030
Management. --- bedrijfsbeleid --- Business policy --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- HRM (human resource management) --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- organisatiekunde --- kwaliteitszorg --- strategie --- Management --- Strategisch management --- Organisatieleer --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Kostenbeheersing
Choose an application
Qualité Kwaliteitszorg --- Indicateurs Indicatoren --- Tableau de bord Stuurbord
Choose an application
Qualité Kwaliteitszorg --- Normes Normen --- Méthodes Methoden --- Qualité --- Contrôle
Choose an application
Qualité Kwaliteitszorg --- Indicateurs Indicatoren --- Normes Normen --- Qualité --- Contrôle
Choose an application
Qualité Kwaliteitszorg --- Performance Prestatie --- Mesure Maat --- Qualité --- Contrôle
Choose an application
Qualité Kwaliteitszorg --- Consultants Consultants --- Audit Accountantscontrole --- Management Management --- Audit interne
Choose an application
Lean is een van de meest succesvolle kwaliteitsverbeteringstechnieken die de afgelopen decennia zijn ontwikkeld. Het stamt oorspronkelijk uit Japan, waar sinds de jaren vijftig het Toyota Productie Systeem model stond voor vele andere bedrijve, waaronder inmiddels ook dienstverlenende bedrijven. Centraal bij Lean staat de klantwaarde. Alle onderdelen van een organisatie moeten 'aligned' zijn om die klantwaarde continu te verbeteren. Het gaat om een 'stroom van waarde' (Value Stream) die door de hele organisatie moet lopen, waarbij onderweg zoveel mogelijk overtollige ballast wordt verwijderd en verbeteringen worden doorgevoerd. Bij elkaar biedt het boek een gedegen en complete introductie tot Lean, waarin ook zeker nog veel interessants te vinden is voor wie al enigszins met de basisbegrippen vertrouwd is. Natalie Sayer werkte al met Lean-principes nog voordat ze zo heetten, in eerste instantie in de Amerikaanse auto-industrie. Bruce Williams is zelfstandig wetenschapper, publicist en ondernemer en onder meer co-auteur van Six Sigma Voor Dummies.
Qualité Kwaliteitszorg --- Lean Lean --- lean manufacturing --- 658:005.51 --- logistiek
Listing 1 - 10 of 277 | << page >> |
Sort by
|